Gränslöst

En vecka. Tre städer. Jag hade lika gärna kunnat skriva en bok.


Har nog aldrig haft så konstig/oregelbunden matschema som efter den här veckan. Försöker komma in i min vanliga matvana. Klagar ändå inte, vatt gött<3

Skuttade runt med Jimmy fick bl.a måla skor och massage, lyssnade också en stund på moto boy.

Fick uppleva värsta översvämningsregn, som fick mig att missa Markus Krunegård och förstöra mina vita converse.

Edvin gick på Yoga? typ. Å jag fick hänga med kungligheter..
Pia och Myna ju, riktigt härligt

Låt mig tycka att det är fantastiskt vackert. (Stockholm Boogie berget, mhm)

Heldags-resande hindrar mig inte att smeka skateboards.

Det var galet, duvet. Snacka om en censurerad blogg.

Ett alternativ till gratis biljetter till karusellerna. Fail iofs.

nöjd, malmöfestivaler är inte helt pjåkigt. BTW Missade Erik Hassle i Kalmar och av en slump så såg jag honom på scen ändå. Vi snackar timing.

Ramla och sånt.

Skitstor, tänk om jag hade fått den på huvudet.
Snipp snapp wao.

Kommentarer
Postat av: Ema

Gulligt bild med gökboet. Och vilket fint avslut på sommaren du fick,hunnit med massor ju. Fint.

2009-08-20 @ 15:23:31
URL: http://seacloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0