som om det vore förbjuden frukt

Garcinia mangostana, det här är min kärleksförklaring.
Ingen skulle kalla det skönhet i första syn, men ger man chans till din insida, så kommer man aldrig att glömma känslan du lämnar. Du fullkomligt förtrollar mig varje gång, jag vill bara ha mer. Känslorna jag har för dig, ingenting går att konkurrera mot det. Du är överlägsen, helt oövervinnlig. Du är huvudrollen i min fantasi. Sättet bara du kan fresta mig på, är en anledning till att du är bättre än mina drömmar. Jag vill skaffa mig en trädgård bara för att det ska finnas plats till att uppfostra dina barn...and we lived happily ever after.


Låter musiken tala

Kommentarer
Postat av: c

Like

2011-09-04 @ 13:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0