Beach boyz

WOOOHOOO

Kommentarer
Postat av: Timotej

Sv: Tror det är så att de flesta enbart kommenterar för att få kommentarer tillbaka.. Men jag kommenterar typ allt intressant, är likadant på bdb och alla sådana sajter. :D

2009-02-27 @ 14:13:52
URL: http://cirkustimotej.blogg.se/
Postat av: Hej!

Vilken kul blogg du har:D

Hur fixar du ditt hår? Det är så långt, fint och glansigt. Underbart!

2009-02-27 @ 14:32:58
Postat av: Anonym

Hej..hej, synd att jag inte kan säga detsamma. Tack! Själv tycker jag att det ser ovårdat ut som skriker att de behöver fräshas upp nu,nu,nu typ. Grejen är nog att jag inte alls är så fixerad vid mitt hår, borstar och kammar aldrig mitt hår låter det bara växa och använder sällan produkter och plattänger o.s.v De enda är väl att jag alltid använder inpacking efter varje shampoo- och balsamering. Funderar ofta på att klippa av hälften till page faktiskt. Men blir nog en färgning istället om en snar framtid.

2009-02-27 @ 18:21:14
URL: http://jansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0